Shipping & Delivery

Livrare

Livrare este gratuită pentru toate comenzile la nivel național prin curier rapid GLS Romania.

Timp de livrare:

24/48 h –  la produsele pe stoc;

Cca. 10 zile – la produsele care se menționează “Disponibil pentru precomandă”;

Livrarea se face de Luni pana Vineri între orele 9.00 şi 17.00 la adresa indicată de dumneavoastră în comandă. Beneficiați de trei încercări de livrare! În oraşele în care GLS Romania are depozite, puteţi solicita livrare seara, între 17:00 şi 20:00, chiar şi pentru prima încercare de livrare. Imediat după expedierea coletului, veţi fi înştiinţat printr-un email si un sms că livrarea coletului se va efectua a doua zi lucrătoare. În dimineaţa zilei de livrare, veți primi o notificare ce conţine numărul de telefon al curierului, numărul departamentului relaţii clienţi al GLS şi intervalul estimativ de livrare de 3ore. Dacă încercarea de livrare e nereuşită, veți fi informat prin email si sms. Veți putea sa transmiteti instrucţiuni de livrare prin intermediul link-ului primit în email si sms, solicitând livrarea într-o altăzi şi/sau la o altă adresă, se poate selecta si preluarea de la un ParcelShop GLS dintr-o listă specificată.

În cazul produselor cu precomanda livrare se face în aproximativ 10 zile, acesta depinde de timpul de tranzit extern cu care ajung de la furnizor. Aproximarea se datorează condițiilor meteo, procesului de vămuire, etc., asupra cărora nu avem niciun control.

Pentru comenzile cu precomandă vă recomandăm să luați în calcul eroarea de timp care se poate produce în special perioadele aglomerate (Sărbatori, Black Friday, August, etc.).

Dacă coletul d-voastră nu se ridică în termen de 5 zile lucratoare de la data trimiterii acesta se va intoarce la sediul nostru.

Dacă doriți livrare Sambata vă rugăm să specificați in “Note comandă”.

Pentru livrare în statele europene;

Acesta difera în funcţie de adresă, deci înainte de a comanda vă rog să ne contactaţi pentru a vă calcula exact tariful de livrare. Timpul livrării este cu 4-5 zile în plus faţă de cel standard şi comanda se achită integral prin MobilPay (plata cu cardul), la plasarea ei.

Veţi primi şi numărul de urmărire al comenzii o dată ce este procesată.

Retur

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:

–   Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

–   Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.

Prin urmare:

Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie intima nu se pot returna.*

* Din aceasta categoria fac parte costumele de baie si lenjeria de corp (chiloti, slipi, sutiene, bustiere dresuri, sosete, etc).

Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail: [email protected], prin telefon: 0721 401 215 sau completând formularul de retur aici.

Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente:

– factură (original sau copie);

– chitanţa de la curier (original sau copie);

Menţionaţi în notificare dacă doriţi rambursarea banilor sau schimbarea produsului.

Nu se acceptă retururi cu plata ramburs la curier!

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat: să aibă etichetele ataşate, nu se acceptă produse cu urme de uzură, defecte de orice fel.

1.  Returnarea banilor

Legislaţia românească în domeniu prevede: ,,consumatorul, persoana fizică, are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.). ,,Clienţi” sau ,,consumatori” sunt doar PERSOANELE FIZICE. Clienţii cu personalitate juridica nu au dreptul să denunţe unilateral contractul, legislaţia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

În MAXIM 14 DE ZILE de la data primirii returului de către noi, vă vom înapoia contravaloarea produselor, în contul dumneavoastră bancar.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. În cazul în care nu sunt respectate condiţiile de retur, banii nu se pot returna. Vă reamintim că trebuie respectate toate aceste condiţii cu care dumneavoastră aţi fost de acord în momentul în care aţi acceptat precizările din Termeni şi Condiţii şi aţi finalizat comanda.


2. Schimbarea mărimii produsului

Trimiteţi produsul/produsele pe care doriţi să le schimbaţi prin curier, la adresa de returnare de mai jos.

Taxele de transport sunt plătite de dumneavoastră.


3. Schimbarea produsului cu un alt produs

În cazul în care doriţi alte produse (modele) decât cele pe care le returnaţi, procedura este una simplă, în doi paşi:

I. Trimiteţi produsul/produsele pe care doriţi să le schimbaţi prin curier, la adresa de returnare de mai jos. Produsele comandate (în schimbul celor returnate) se expediază prin curier. Aveţi de achitat diferenţa dintre produsele (nou) comandate şi cele returnate, plus taxa de transport.

II. Faceţi o nouă comandă cu produsele dorite şi achitaţi această comandă integral, la livrare.

Pentru comenzile în afara ţării, se aplică aceleaşi condiţii, însă metoda de returnare rămâne cea cu care a fost livrat.

Vă mulţumim că sunteţi clientul nostru şi vă încurajăm să ne trimiteţi sugestii astfel încât cumpărăturile la BQueen să fie mereu pe placul dumneavoastră.

Adresa de returnare a produselor este aceeasi de pe colet.

Pentru detalii, nu ezitati sa ne contactati prin e-mail sau telefon.

Close
Nu exista produse pentru criteriile selectate.