Livrare gratuită la toate produsele

Livrare & Retur

Livrare

BQueen vă pune la dispoziţie următoarele metode de livrare:

Urgent Cargus sau Fan Courier

Livrare Gratuită pentru toate comenzile peste 100RON la nivel național (în rețeaua de livrare Fan Courier sau Urgent Cargus), în localitățile unde sunt kilometri suplimentari costul acestora va fi suportat de client, se poate opta pentru ridicarea de la sediul Urgent Cargus sau Fan Courier în acest caz Livrarea este Gratuită.

Timp de livrare:

24/48 h –  la produsele pe stoc;

7/10 zile – la produsele care se menționează „Disponibil pentru precomandă”;

7/10 zile – la toate produsele de marca;

Livrarea se face între orele 9.00 şi 17.00 la adresa indicată de dumneavoastră în comandă. După două încercări nereuşite ale curierului de a vă livra la adresa specificată în comandă, aveţi următoarele opţiuni: ridicarea coletului de la sediul firmei de curierat sau schimbarea adresei de livrare. Schimbarea adresei de livrare poate implica achitarea de către dumneavoastră a unei taxe suplimentare către firma de curierat. În principiu, livrarea se face între 24 şi 48 ore de la efectuarea comenzii (inclusiv cu livrare Sâmbăta, însă nu Duminica). În cazul produselor cu livrare in 7-10 zile, acesta depinde de timpul de tranzit extern cu care ajung de la furnizor și este aproximativ (+/- 2-3 zile). Aproximarea se datoreaza condițiilor meteo, procesului de vămuire, etc., asupra cărora nu avem niciun control.

Pentru comenzile cu livrare în 7 – 10 zile vă recomandăm să luați în calcul eroarea de timp care se poate produce în special perioadele aglomerate (Sărbatori, Black Friday, August, etc.).

Dacă coletul rămas la sediul Urgent Cargus sau Fan Courier din oraşul d-voastră nu se ridică în termen de 5 zile, ne rezervăm dreptul de a-l returna la sediul nostru şi de a selecta clientela pe viitor.

Pentru livrare în statele europene;

Acesta difera în funcţie de adresă, deci înainte de a comanda vă rog să ne contactaţi pentru a vă calcula exact tariful de livrare. Timpul livrării este cu 4-5 zile în plus faţă de cel standard şi comanda se achită integral prin MobilPay (plata cu cardul), la plasarea ei.

Veţi primi şi numărul de urmărire al comenzii o dată ce este procesată.

Retur

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail: office@bqueen.ro sau prin telefon: 0721 401 215. Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente:

– factură (original sau copie);

– chitanţa de la curier (original sau copie);

Menţionaţi în notificare dacă doriţi rambursarea banilor sau schimbarea produsului.

Nu se acceptă retururi cu plata ramburs la curier!

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat: să aibă etichetele ataşate, ambalajul original şi documentele care l-au însoţit,  factura şi chitanţa de la curier sau bancă (în original sau copie). De asemenea, nu se acceptă produse cu urme de uzură, defecte de orice fel.

Returul se face cu optiunea de deschidere a coletului pentru a verifica starea produsului inainte de a-l primi.

Atunci când ajung la noi coletele, le desfacem şi nu acceptăm în astfel de condiţii, urmând ca acestea să se întoarcă la expeditor.

1.  Returnarea banilor

Legislaţia românească în domeniu prevede: ,,consumatorul, persoana fizică, are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.). ,,Clienţi” sau ,,consumatori” sunt doar PERSOANELE FIZICE. Clienţii cu personalitate juridica nu au dreptul să denunţe unilateral contractul, legislaţia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

În MAXIM 14 DE ZILE de la data primirii returului de către noi, vă vom înapoia contravaloarea produselor, în contul dumneavoastră bancar.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. În cazul în care nu sunt respectate condiţiile de retur, banii nu se pot returna. Vă reamintim că trebuie respectate toate aceste condiţii cu care dumneavoastră aţi fost de acord în momentul în care aţi acceptat precizările din Termeni şi Condiţii şi aţi finalizat comanda.


2. Schimbarea mărimii produsului

Trimiteţi produsul/produsele pe care doriţi să le schimbaţi prin curier, la adresa de returnare de mai jos.

Taxele de transport sunt plătite de dumneavoastră.


3. Schimbarea produsului cu un alt produs

În cazul în care doriţi alte produse (modele) decât cele pe care le returnaţi, procedura este una simplă, în doi paşi:

I. Trimiteţi produsul/produsele pe care doriţi să le schimbaţi prin curier, la adresa de returnare de mai jos. Produsele comandate (în schimbul celor returnate) se expediază prin curier. Aveţi de achitat diferenţa dintre produsele (nou) comandate şi cele returnate, plus taxa de transport.

II. Faceţi o nouă comandă cu produsele dorite şi achitaţi această comandă integral, la livrare.

Pentru comenzile în afara ţării, se aplică aceleaşi condiţii, însă metoda de returnare rămâne cea cu care a fost livrat.

Vă mulţumim că sunteţi clientul nostru şi vă încurajăm să ne trimiteţi sugestii astfel încât cumpărăturile la BQueen să fie mereu pe placul dumneavoastră.

Adresa de returnare a produselor este aceeasi de pe colet.

Pentru detalii, nu ezitati sa ne contactati prin e-mail sau telefon.